Загмайстър, който основава своето студио за дизайн в Ню Йорк през 1993 г., излезе с идеята си, преди да си вземе традиционният за него едногодишен отпуск, преди шест месеца.
„Дизайнерите изпращат работата, която искат да бъде оценена", казва Загмайстер, който е създал бранд идентичността на марки и рекламни кампании за много популярни корпорации. „Избирам от многото, които изпращат, било защото са много добри и могат да бъдат пример за другите, или защото мисля, че те биха могли да бъдат подобрени с малка намеса“.
Избраните творби идват от дизайнери по целия свят и се публикуват няколко пъти седмично. „Установих, че общността на Instagram е много полезна – казва Загмайстер. "Повечето коментатори действително искат да подобрят работата, тя (общността) е много конструктивна.
На въпроса защо смята, че подобна услуга е полезна, Загмайстер отговоря: „Защото има възможност да помогне на някого“. „ В това има смисъл“, казва той. „Ще продължа, докато съм на почивка, а след това вероятно ще направя студио отново, с млади дизайнери, които да идват в студиото".
В свой коментар за Dezeen критикът по архитектура и дизайн Александра Ланге твърди, че архитектите трябва да насърчават диалога в социални медии като Instagram, Twitter и Tumblr. "Социалните медии могат да направят критиката, интерпретацията, диалога и историята част от ежедневието", каза тя.
Съдят Ким Кардашиян за видео, в което твърди, че притежава оригинален Доналд Джъд
Наоми Кембъл чества 40 години в света на модата с изложба в музея „Виктория и Албърт“
Филм за художника Алцек Мишев открива „Master of Art“ 2024
Нарязаното "Момиче с балон" на Банкси, преименувано и редактирано - отново
Добавете коментар