![](images/tabs_01.gif)
![](images/tabs_03.gif)
![](./thumb/phpThumb.php?src=../files/Image/attch_p_f3ccb_picture_5868.png&w=209&h=150)
Съвременни суперзвезди, включително Jay-Z, заедно с ветерани като Santana, трябваше да пеят през юбилейния уикенд 16-18 август, в нюйоркския парк Watkins Glen.
Но Amplifi Live, водещ спонсор на фестивала обявен като фестивал за изкуство и музика, публикува изявление, в което се казва, че „въпреки огромното ни инвестиране на време, усилия и ангажираност, ние не вярваме, че продукцията на фестивала може да бъде изпълнена като събитие, достойно за марката Woodstock, като същевременно се гарантира здравето и безопасността на артистите, партньорите и участниците. В резултат и след внимателно обмисляне Amplifi Live на Dentsu Aegis Network, партньор на Woodstock 50, реши да отмени фестивала", се казва в изявлението, получено от АФП. Amplifi Live е инвестиционното подразделение на Dentsu Aegis Network, базираната в Лондон маркетингова компания, собственост на японската компания Dentsu.
"Колкото и да е трудно, смятаме, че това е най-разумното решение за всички участващи страни."
Организаторите обаче оспорват факта, че фестивалът е бракуван, според щатския вестник Poughkeepsie Journal, който цитира, че "Удсток 50 твърдо отрича, че фестивалът ще бъде отменен и ще бъде поискана правна отговорност от спонсора".
Промоутърите от Уудсток не реагираха веднага на запитването на АФП.
Изданието за мир, любов и музика от 2019 г. щеше да обхване различни жанрове в опит да се хареса на феновете на оригиналния уикенд - където икони, включително Джими Хендрикс и Джанис Джоплин, пеят в проливния дъжд. Тази година би трябвало да има изпълнения на живо от различни изпълнители – както утвърдени, така и новоизгряващи, от различни жанрове и десетилетия, както и разговори с водещи футуристи и технологични експерти.
Но миналата седмица продажбите на билети бяха отложени, за да може фестивалът да "усъвършенства логистичните планове", докато статия в Billboard спомена за опасения относно капацитета - около 100 000 посетители на фестивала бяха очаквани, готовността на обекта и разрешенията.
Според Billboard, Amplifi Live вече е инвестирала около 30 милиона долара.
Фестивалът, който ще се състои на 185 километра от оригиналното място от 1969 г., е отделен от юбилейния концерт, планиран за това място през същия уикенд.
![](images/arrow.gif)
![](images/arrow.gif)
![](images/arrow.gif)
![](images/arrow.gif)
![](images/arrow.gif)
Добавете коментар
![](images/tabs_01.gif)
![](images/tabs_03.gif)