НОВИНИ ОТ ARTPRICE.BG
Тайният живот на растенията (28.04.2010)
Галерия “Number 35” в Ню Йорк представя нови скулптури на германския художник, живеещ и работещ в Дюселдорф - Мартин Швенк. Това е втората му изложба в галерията. Експозицията ще продължи до 28 май 2010 година.
Мартин Швенк е роден през 1960 г. в Бон, Германия. Учи в Академията за изкуство (Staatlichen Kunstakademie) в Дюселдорф, където в момента живее и работи. Излагал е своите произведения из цяла Германия.
В "Езикът на цветята" от 1929 г., Жорж Батай споделя своето виждане, че езика на цветята е противоречив: горната част на разстението се отличава със своята чистота и красота, докато в корена е изразено точно обратното, неговата мръсотия и разпространение. Батай посочва, че тъй като само горната част на разстението ще бъде включена в цивилизацията, неговата същност става лъжлива.
Тук идват и растителните скулптури на Мартин Швенк. “Растенията направени от силикон, гипс или акрилно стъкло повишават двойнствеността на цветето като показват само атрактивната му част. Докато изкуствените структури в произведенията на Швенк, поставят скулптурите му на половината път между природата и музея. Съчетаването на двете създава специфичната ексцентричност, така характерна за скулптурите на Швенк.
Мартин Швенк е роден през 1960 г. в Бон, Германия. Учи в Академията за изкуство (Staatlichen Kunstakademie) в Дюселдорф, където в момента живее и работи. Излагал е своите произведения из цяла Германия.
В "Езикът на цветята" от 1929 г., Жорж Батай споделя своето виждане, че езика на цветята е противоречив: горната част на разстението се отличава със своята чистота и красота, докато в корена е изразено точно обратното, неговата мръсотия и разпространение. Батай посочва, че тъй като само горната част на разстението ще бъде включена в цивилизацията, неговата същност става лъжлива.
Тук идват и растителните скулптури на Мартин Швенк. “Растенията направени от силикон, гипс или акрилно стъкло повишават двойнствеността на цветето като показват само атрактивната му част. Докато изкуствените структури в произведенията на Швенк, поставят скулптурите му на половината път между природата и музея. Съчетаването на двете създава специфичната ексцентричност, така характерна за скулптурите на Швенк.
Други новини от тази категория
Бавария придобива „Жена с цигулка“ на Пикасо от частна колекция
Пътеводител за viennacontemporary 2024 и арт събитията около него
Двоен портрет на Рубенс и Ван Дайк, открит 45 години след кражба
Последната творба на Банкси от серията му с животни се появи в лондонския зоопарк
Погледът на един художник към капитализма превръща венециански дворец в заложна къща
Пътеводител за viennacontemporary 2024 и арт събитията около него
Двоен портрет на Рубенс и Ван Дайк, открит 45 години след кражба
Последната творба на Банкси от серията му с животни се появи в лондонския зоопарк
Погледът на един художник към капитализма превръща венециански дворец в заложна къща
Коментари | 0 коментара
Добавете коментар
Добавете коментар
Лична зона
Вход
Регистрирай се безплатно, участвай и ти!
Регистрирайте се в най-големия некомерисиален български сайт за изкуство и ще можете да разглеждате произведения за продажба, подробна информация за автори и търгове. Можете да публикувате произведения за продажба и търгове, да добавяте информация за автори.
Регистрирай се сега!
Запишете се в бюлетина на ArtPrice.bg за да получавате винаги актуална информация, директно на Вашия имейл!